PENTSAMENDU MATEMATIKOA
Prestakuntzan izena emateak konpromezu bat eskatzen du. Bertan landuko dena norberak bere ikastolan planifikatu, gauzatu eta ebaluatu beharko du eta.
- Adin tarte honetako haurraren pentsamendu matematikoaren garapena ezagutzea eta integratzea.
- Haurraren eguneroko bizitzan modu espontaneoan sortzen diren egoera matematikoez jabetzea eta hauen akonpainamenduan trebatzea.
- Ikastoletan pentsamendu matematikoaren garapena sustatu ahal izateko proposamenen diseinuan trebatzea.
- Ikastolen Marko Orokorrarekin eta hIZAN markoarekin koherentzian dagoen matematika esperimentala eta bibentziala gure eguneroko praktikan integratzea.
- Prestakuntzan jasotako oinarri teoriko eta printzipio metodologikoak kontuan hartuta, Haur Hezkuntzan pentsamendu matematikoaren garapena sustatu ahal izateko norbere ikastolaren proiektura egokitutako marko bat osatzea.
- Ikastolon Hezkuntza Marko Orokorra
- 0-6 urte bitarteko pentsamendu matematikoaren garapena eduki-bloke desberdinen baitan
- Prozesu matematikoak Haur Hezkuntzan
- Jolasa eta pentsamendu matematikoa
- Helduaren akonpainamendua
- Pentsamendu matematikoaren garapenerako aukerak eta proposamenak
Azalpen teorikoa.
Partekatze saioa.
Taldeko hausnarketa
Lan kooperatiboa
Gutxieneko %75eko asistentzia
Ikastaroan aktiboki parte-hartzea.
Zereginen betetze-maila.
Ikastaroan landutakoa gelaratzea.
Ikastaroaren asebetetze galdetegia betetzea.
Amaia Ayerra Munduate